Patient Care

Prezentare curs

Modul în care interacționează pacientul cu personalul și instituția medicală pe parcursul procesului de Diagnostic-Tratament-Recuperare, influențează evoluția bolii acestuia.

Pentru oferirea unor servicii premium, pe lângă prestația medicală de excepție, o instituție, prin personalul acesteia, trebuie să ofere pacienților o interacțiune de secol XXI la capitolele: ușurința de a interacționa, îndrumarea corespunzătoare și în timp util a pacientului, amabilitate, astfel încât experiența pacientului în relația cu clinica să fie una plăcută și utilă.

Cei care vor schimba primii paradigma serviciilor medicale vor fi cei care vor prospera în viitor.

Cui se adresează programul?

Programul se adresează tuturor angajaților din domeniul sanitar, fiind o unealtă indispensabilă pentru cei care coordonează instituții sau echipe medicale.

Structura cursului / Teme abordate

  1. Patient touch point (lanțul comunicării, fapte propriu-zise, lanțul emoțiilor)
  2. Analiză tranzacțională (Poziții de viață, Stările Eului, Tranzacții)
  3. Modele de comunicare
  4. Abilități de ascultare (tipuri de ascultare, coaching skills)
  5. Racordare emoțională
  6. Tehnici de adresare a întrebărilor
  7. Expresii nerecomandate în relația cu pacienții
  8. Gamificarea procesului medical
  9. Stiluri de Leadership
  10. Tipuri de spitale, clinici (ierarhice, orientate către pacient)
  11. Tipuri de servicii (soft, hard)
  12. Empatia
  13. Tipuri de pacienți
  14. Ikigai – obținerea echilibrului personal necesar vindecării

De ce Patient Care cu INSPIRES?

Experiență vastă

Trainerii noștri au instruit peste 70.000 de oameni din diverse organizații din Romania și străinătate.

Stil unic

Combinația dintre un stil de prezentare viu, alert, informal cu furnizarea de exemple relevante, umor de bună calitate și pragmatism oferă garanția unei experiențe de curs memorabile.

Rezultate concrete în organizație

Impactul pe termen lung al sesiunilor susținute de consultanții INSPIRES este întărit de feedbackul clienților de-a lungul timpului.

Dobândește cunoștințele și instrumentele practice necesare pentru a îmbunătăți experiența pacientului și a construi un serviciu de asistență medicală centrat pe persoană.
Solicită o ofertă