Customer Service

Descriere

Loializarea clientului incepe de la prima impresie pe care acesta si-a format-o iar inertia unei bune prime impresii, motiveaza clientul sa revina. Programul de Customer Service este construit in jurul acestei filosofii si contureaza participantilor acele comportamente, abilitati verbale si de relationare necesare pentru oferirea unui serviciu de calitate, atat clientilor externi cat si celor din interiorul companiei.

Cui se adreseaza

Programul se adreseaza tuturor angajatilor, dar in special celor care ofera informatii, atat telefonic cat si fata in fata, raspund la reclamatii sau preiau diverse solicitari de la clienti.

Teme abordate

1.  Caracteristicile unui serviciu de calitate

2.  Orientarea spre client

3.  Modele de comunicare

4.  Depasirea barierelor de comunicare

5.  Elemente esentiale ale comunicarii fata in fata

6.  Elemente esentiale in comunicarea la telefon

7.   Comunicare eficienta în scris

8.  Importanţa abilitatilor de ascultare

9.  Tehnici de adresare a întrebarilor

10. Expresii nerecomandate in relatia cu clientii

11.  Abordarea situatiilor dificile

12.  Abordarea reclamatiilor