Creativitate si inovatie

Descriere

Aflate intr-o competitie acerba, extinsa la scara globala, companiile se straduiesc sa ofere produse si servicii din ce in ce mai bune la preturi competitive: ce se intampla adesea este ca in ochii consumatorului final, acestea ajung sa semene din ce in ce mai mult intre ele.

Ceea ce se poate automatiza se automatizeaza. Ceea ce se poate externaliza, se externalizeaza.

Cum ne mai putem atunci diferentia de competitie?

Un principal diferentiator intre companii este potentialul de inovatie si capacitatea organizatiei de a se reinventa. Acestea sunt sustinute de creativitatea fiecarui angajat, fie el manager sau nu.

De aceea in timpurile noastre pe piata fortei de munca se cauta tot mai mult oameni ce poseda aceste calitati speciale: creativitatea si inovatia.

Cui se adreseaza programul

Celor care vor sa-si dezvolte latura creativa si gandirea inovativa ca diferentiatori pe piata fortei de munca.

Celor care vor sa evolueze si sa se dezvolte, atat in cariera profesionala, cat si personal.

Angajatilor la orice nivel, pentru a putea sustine evolutia si dezvoltarea sanatoasa, durabila a organizatiei.

Teme abordate

  • Ce este si cum se dezvolta creativitatea
  • Creativitatea și inteligenta
  • Rolul inovației in lumea actuala
  • Obstacole in calea creativitatii
  • Stimularea creativitatii si a inovatiei in noi insine si in ceilalti
  • Atribute ale gandirii creative
  • Tehnici de creativitate: brainstorming, recadrare, metafora, alterarea atributelor, cei “5 Why”
  • De la idee la rezultat: implementarea inovatiei.