Vânzări prin telefon 

 

Descriere

Vânzarea prin telefon este un instrument esenţial pentru atragerea potenţialilor clienţi, indiferent dacă este vorba despre generarea de leaduri, vânzări către clienţi noi sau abordări de tip cross sau up-sell. Succesul unei vânzări prin telefon se bazează pe calibrarea abilităţilor şi atitudinii agentului, iar în cadrul acestui program de training ne axam pe dezvoltarea acestor două componente.

 

Cui se adresează

Tuturor celor care fac parte din echipele de vânzare prin telefon.

 

Teme abordate

1.  Triunghiul Elementar în vânzări

2.  Structura apelului de vânzare

3.  Calificarea clientului

4.  Abordări telefonice tip Hunting

5.  Abordări telefonice tip Farming

6.   Planificarea şi deschiderea discuţiei

7.    Tehnici de prezentare a serviciilor/produselor oferite

8.    Elemente de negociere telefonică

9.    Abordarea obiecțiilor

10.   Tehnici de closing

11.    Tipologii de clienți

12.    Mecanismul NDAP

13.    Mecanismul de luare a deciziilor

14.    Telesales Tips

15.    Dezvoltarea relaţiei cu clientul şi empatia