Customer Service

 

Descriere

Loializarea clientului începe de la prima impresie pe care acesta şi-a format-o iar inerţia unei bune prime impresii, motiveaza clientul să revină. Programul de Customer Service este construit în jurul acestei filosofii şi conturează participanţilor acele comportamente, abilităţi verbale şi de relaţionare necesare pentru oferirea unui serviciu de calitate, atât clienţilor externi cât şi celor din interiorul companiei.

 

Cui se adresează

Programul se adresează tuturor angajaţilor, dar în special celor care oferă informaţii, atât telefonic cât şi faţă în faţă, raspund la reclamaţii sau preiau diverse solicitări de la clienţi.

 

Teme abordate

1.  Caracteristicile unui serviciu de calitate

2.  Orientarea spre client

3.  Modele de comunicare

4.  Depăşirea barierelor de comunicare

5.  Elemente esenţiale ale comunicării faţă în faţă

6.  Elemente esenţiale în comunicarea la telefon

7.   Comunicare eficientă în scris

8.  Importanţa abilităţilor de ascultare

9.  Tehnici de adresare a întrebărilor

10. Expresii nerecomandate în relaţia cu clienţii

11.  Abordarea situaţiilor dificile

12.  Abordarea reclamaţiilor