Creativitate și inovație

 

Descriere

Aflate într-o competiție acerbă, extinsă la scară globală, companiile se străduiesc să ofere produse și servicii din ce în ce mai bune la prețuri competitive: ce se întâmplă adesea este că în ochii consumatorului final, acestea ajung să semene din ce în ce mai mult între ele.

Ceea ce se poate automatiza se automatizează. Ceea ce se poate externaliza, se externalizează.

Cum ne mai putem atunci diferenția de competiție?

Un principal diferențiator între companii este potențialul de inovație și capacitatea organizației de a se reinventa. Acestea sunt susținute de creativitatea fiecărui angajat, fie el manager sau nu.

 De aceea în timpurile noastre pe piața forței de muncă se caută tot mai mult oameni ce posedă aceste calități speciale: creativitatea și inovația.

 

Cui se adresează programul

  • Celor care vor să-și dezvolte latura creativă și gândirea inovativă ca diferențiatori pe piața forței de muncă.
  • Celor care vor să evolueze și să se dezvolte, atât în cariera profesională, cât și personal.
  • Angajaților la orice nivel, pentru a putea susține evoluția și dezvoltarea sănătoasă, durabilă a organizației.

 

Teme abordate

  • Ce este și cum se dezvoltă creativitatea
  • Creativitatea și inteligența
  • Rolul inovației în lumea actuală
  • Obstacole în calea creativității
  • Stimularea creativității și a inovației în noi înșine și în ceilalți
  • Atribute ale gândirii creative
  • Tehnici de creativitate: brainstorming, recadrare, metafora, alterarea atributelor, cei “5 Why”
  • De la idee la rezultat: implementarea inovației.