Abilități de prezentare

 

Descriere

În businessul de azi întâlnirile, discuțiile, comunicarea sunt decisive în viața organizațiilor.

Față în față, video-conferințe sau prin telefon, toate acestea sunt oportunități pentru prezentări: ale produselor, soluțiilor, serviciilor, proiectelor, echipelor, inițiativelor și ideilor, rezultatelor, etc.

Această stare de fapt cere din partea oamenilor abilități de comunicare în public: claritate, coerență,  expresivitate, persuasiune.

 

Cui se adresează programul

Tuturor celor care – lucrând într-o organizație – au nevoie, la un moment dat, să prezinte în fața unei audiențe.

 

Teme abordate

  1. Despre prezentator
  2. Pregătirea prezentării
  3. Structura unei prezentări
  4. Despre audiență
  5. Interacțiunea cu participanții – captarea şi păstrarea atenției
  6. Tehnici de facilitare
  7. Întrebări și răspunsuri
  8. Elemente tehnice/logistice: Power Point, sala, flipchart, proiector, microfon etc
  9. Role plays