Feedback

 

Descriere

Au fost făcute studii cu peste 108 manageri pentru a afla care sunt motivele de conflict la locul de muncă (Baron, 1990).  

Studiile au arătat că următoarele motive sunt printre cele mai importante:

  • Neîncrederea
  • Disputele pentru putere
  • Diferențele de personalitate
  • Critica nepotrivită
  • Salariul

Cercetarea a arătat că motivul criticii nepotrivite a dus la cele mai multe conflicte. Acest fapt demonstrează cât de important este să instruiești membrii echipei și managerii asupra artei de a da feedback și asupra metodelor corespunzătoare pentru a livra critica. 

În acest curs ți se vor prezenta diferite tehnici de a oferi feedback celorlalți. Poate fi feedback către colegi, către subordonați și chiar către șeful tău. Vei învăța despre beneficiile mediului de lucru în care persoanele își acordă feedback constructiv. Cursul conține numeroase exemple de afirmații bune sau mai puțin bune pentru a demonstra ce funcționează și ce nu funcționează atunci când oferi feedback.  

 

Cui se adresează

 

Tuturor angajaţilor dintr-o organizaţie. A da feedback nu este un comportament exclusiv pentru manageri și superiori. Colegii își pot da feedback folositor unii altora ca mod de a se ajuta reciproc pentru dezvoltare personală și profesională.  

 

Teme abordate

1.   Ce este feedback-ul?
 
2.  Care sunt beneficiile oferirii feedback-ului?
 
3.  Este dificil să oferi feedback?
 
4.  Care este feedback-ul ideal? 
 
5.  Este dificil să primești feedback? 
 
6.  Modelul Comunicării 
 
7.   Erorile de comunicare
 
8.  Gestionarea erorilor de feedback 
 
9.  Mentalitatea potrivită pentru a oferi feedback
 
10.  Cum să oferi feedback
 
11.  Aprecierea și recunoștința
 
12.  Lauda în 5 pași
 
13.  Feedback la nivel înalt
 
14.  Primirea feedback-ului